skip to main
|
skip to sidebar
ting og tang
Rolf Mauritz sitt droppunkt for bilder.
søndag, november 20, 2005
Julegildet
Vi var på hytta lørdag og spiste julemat. Pølse , ribbe , kål , juleøl og akkehvit. Det ble til og med tid til sang rundt juletreet.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Bloggarkiv
►
2008
(2)
►
oktober
(1)
►
august
(1)
►
2007
(3)
►
juli
(2)
►
mars
(1)
►
2006
(6)
►
juni
(1)
►
april
(1)
►
mars
(3)
►
januar
(1)
▼
2005
(6)
▼
november
(6)
Nyklipt
Julegildet
Finale KKC
3.Post old boys
O-dag
ukeslutt
Om meg
Rolf Mauritz
Vis hele profilen min
Etiketter
fjellsport
(2)
Links
NTNUI
Edit-Me
Facebook-merke
Profilen til Rolf Mauritz
Opprett ditt eget merke
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar