Jeg synes jeg var god på tio. Noen minutter bom og 2 timer 14 minutter på 14 kilometer er ikke så værst.
tirsdag, juni 06, 2006
TioMila
Jeg synes jeg var god på tio. Noen minutter bom og 2 timer 14 minutter på 14 kilometer er ikke så værst.
Abonner på:
Innlegg (Atom)