onsdag, november 23, 2005
Nyklipt
Ikke like kjekk lenger , men det skjer ikke så mye spennende neste måneden uansett. Det får være praktisk en stund og så får jeg bli kjekk til o-ball.
søndag, november 20, 2005
Julegildet
fredag, november 18, 2005
Finale KKC
Finalen i kaffekoppcupen ble en minneverdig seanse. Det var 20 cm snø i terrenget. Jeg startet sist og løp i tråkkene til de andre. Det var annonsert en intern strid med Inga som startet 24 sekunder foran meg. Luringen lurte meg på 3. siste posten og etter det gikk jeg på storbom på nest siste. GrattisDet var også siste gang jeg lånte lykta til Tore , den klarte ikke å lyse nok til å se refleksene. Neste gang får jeg plage Einar eller ønske meg en til Jul :-D
søndag, november 13, 2005
3.Post old boys
søndag, november 06, 2005
Abonner på:
Innlegg (Atom)



