onsdag, november 23, 2005

Nyklipt

Ikke like kjekk lenger , men det skjer ikke så mye spennende neste måneden uansett. Det får være praktisk en stund og så får jeg bli kjekk til o-ball.

søndag, november 20, 2005

Julegildet

Vi var på hytta lørdag og spiste julemat. Pølse , ribbe , kål , juleøl og akkehvit. Det ble til og med tid til sang rundt juletreet.

fredag, november 18, 2005

Finale KKC

Finalen i kaffekoppcupen ble en minneverdig seanse. Det var 20 cm snø i terrenget. Jeg startet sist og løp i tråkkene til de andre. Det var annonsert en intern strid med Inga som startet 24 sekunder foran meg. Luringen lurte meg på 3. siste posten og etter det gikk jeg på storbom på nest siste. Grattis

Det var også siste gang jeg lånte lykta til Tore , den klarte ikke å lyse nok til å se refleksene. Neste gang får jeg plage Einar eller ønske meg en til Jul :-D

søndag, november 13, 2005

3.Post old boys

Gamlegutta på posten måtte i år sitte under trappa på odag.

"hvem er det som tramper på min bru" sa trollet
"det er bare lille jeg som skal til hønseburet for å gjøre meg full"

osv osv...............

Espen ble stemt ut av trollet etter kun kort tid. Det ble for mye tafsing under stakken.

O-dag

Det var trollskog på hønseburet. Her representert ved Inga.

søndag, november 06, 2005

ukeslutt

Nå er uka over. Smokingen er tatt av og hverdagen har begynt. Heldigvis har vi o-dag å se fram til.