Finalen i kaffekoppcupen ble en minneverdig seanse. Det var 20 cm snø i terrenget. Jeg startet sist og løp i tråkkene til de andre. Det var annonsert en intern strid med Inga som startet 24 sekunder foran meg. Luringen lurte meg på 3. siste posten og etter det gikk jeg på storbom på nest siste. GrattisDet var også siste gang jeg lånte lykta til Tore , den klarte ikke å lyse nok til å se refleksene. Neste gang får jeg plage Einar eller ønske meg en til Jul :-D
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar