søndag, oktober 05, 2008

Store Skagastølstind

Under fjelfilmfestivalen på Turtagrø ble det ikke så mye film på meg. Jeg ble med Kløvstad og noen av den tvilsomme vennegjengen hans, på tur til store Skagastølstind. Anders motforestillinger mot alpin start gjorde at det ble mørkt før vi var tilbake. Brukte rundt 17 timer. Vi gikk sydvestveien da det var noen like før oss den vanlige ruta.

torsdag, august 07, 2008

Fjellsportkurs


Jeg har sett at stadig flere av vennene mine går på heftige alpine fjellturer. For å kunne henge med meldte jeg meg på et fjellsportkurs sånn at jeg i hvert fall kan henge med når det skjer noe moro.

Jeg lærte mye om klatring og bre og ble kjent med en del nye mennesker. I tillegg fikk jeg 6 nye 2000-metere. Den ene dagen gikk noen av oss 4/8 av smørstabbtraversen.

Bildet er tatt av Henning Wang på toppen av Veslebjørn

mandag, juli 30, 2007

Storås 2007


Et lite bilde fra Storåsfestivalen. eX Girl fra japan var spektakulært.

Sjøgren drekkes ut

Fant et bilde fra en post på sjøgrens pauseunderholdning under utdrikkingslaget hans. Han var utstyrt med mobiltelefon og etter en stund fikk jeg en telefon. Han hadde gått rundt og tusla i lysninga i 5 minutter uten å finne den fordømte posten. Har du sett oppover?

mandag, mars 26, 2007

Koietur med lavvu.

Jeg fikk ny lavvu til bursdagen min og for å teste den dro jeg på koietur med ogruppa. Skal ikke si så mye annet enn at teltet var bra og været var fint.







Fikk med oss en skitur. Marte er fotograf.

tirsdag, juni 06, 2006

TioMila

Jeg synes jeg var god på tio. Noen minutter bom og 2 timer 14 minutter på 14 kilometer er ikke så værst.

torsdag, april 20, 2006

Shopping

Måtte shopp nytt antrekk til bankettbussen nå som jeg meldte meg på tio. Posted by Picasa

lørdag, mars 11, 2006

Beach party

Si at det er littegrann "fear and lothing in las vegas"? Mitt beste forsøk.

samfundetmafiaen

Sånn er det når en er medlem av mafiaen.........
Jeg er kongen av singstar :-D