søndag, oktober 05, 2008
Store Skagastølstind
torsdag, august 07, 2008
Fjellsportkurs
Jeg har sett at stadig flere av vennene mine går på heftige alpine fjellturer. For å kunne henge med meldte jeg meg på et fjellsportkurs sånn at jeg i hvert fall kan henge med når det skjer noe moro.
Jeg lærte mye om klatring og bre og ble kjent med en del nye mennesker. I tillegg fikk jeg 6 nye 2000-metere. Den ene dagen gikk noen av oss 4/8 av smørstabbtraversen.
Bildet er tatt av Henning Wang på toppen av Veslebjørn
mandag, juli 30, 2007
Sjøgren drekkes ut
mandag, mars 26, 2007
Koietur med lavvu.
tirsdag, juni 06, 2006
TioMila
torsdag, april 20, 2006
lørdag, mars 11, 2006
Abonner på:
Innlegg (Atom)







