skip to main
|
skip to sidebar
ting og tang
Rolf Mauritz sitt droppunkt for bilder.
mandag, mars 26, 2007
Koietur med lavvu.
Jeg fikk ny lavvu til bursdagen min og for å teste den dro jeg på koietur med ogruppa. Skal ikke si så mye annet enn at teltet var bra og været var fint.
Fikk med oss en skitur. Marte er fotograf.
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)
Bloggarkiv
►
2008
(2)
►
oktober
(1)
►
august
(1)
▼
2007
(3)
►
juli
(2)
▼
mars
(1)
Koietur med lavvu.
►
2006
(6)
►
juni
(1)
►
april
(1)
►
mars
(3)
►
januar
(1)
►
2005
(6)
►
november
(6)
Om meg
Rolf Mauritz
Vis hele profilen min
Etiketter
fjellsport
(2)
Links
NTNUI
Edit-Me
Facebook-merke
Profilen til Rolf Mauritz
Opprett ditt eget merke