mandag, mars 26, 2007

Koietur med lavvu.

Jeg fikk ny lavvu til bursdagen min og for å teste den dro jeg på koietur med ogruppa. Skal ikke si så mye annet enn at teltet var bra og været var fint.







Fikk med oss en skitur. Marte er fotograf.