torsdag, august 07, 2008

Fjellsportkurs


Jeg har sett at stadig flere av vennene mine går på heftige alpine fjellturer. For å kunne henge med meldte jeg meg på et fjellsportkurs sånn at jeg i hvert fall kan henge med når det skjer noe moro.

Jeg lærte mye om klatring og bre og ble kjent med en del nye mennesker. I tillegg fikk jeg 6 nye 2000-metere. Den ene dagen gikk noen av oss 4/8 av smørstabbtraversen.

Bildet er tatt av Henning Wang på toppen av Veslebjørn