mandag, juli 30, 2007

Storås 2007


Et lite bilde fra Storåsfestivalen. eX Girl fra japan var spektakulært.

Sjøgren drekkes ut

Fant et bilde fra en post på sjøgrens pauseunderholdning under utdrikkingslaget hans. Han var utstyrt med mobiltelefon og etter en stund fikk jeg en telefon. Han hadde gått rundt og tusla i lysninga i 5 minutter uten å finne den fordømte posten. Har du sett oppover?

mandag, mars 26, 2007

Koietur med lavvu.

Jeg fikk ny lavvu til bursdagen min og for å teste den dro jeg på koietur med ogruppa. Skal ikke si så mye annet enn at teltet var bra og været var fint.







Fikk med oss en skitur. Marte er fotograf.