Jeg synes jeg var god på tio. Noen minutter bom og 2 timer 14 minutter på 14 kilometer er ikke så værst.
tirsdag, juni 06, 2006
TioMila
Jeg synes jeg var god på tio. Noen minutter bom og 2 timer 14 minutter på 14 kilometer er ikke så værst.
torsdag, april 20, 2006
lørdag, mars 11, 2006
tirsdag, januar 17, 2006
Abonner på:
Innlegg (Atom)




