tirsdag, juni 06, 2006

TioMila

Jeg synes jeg var god på tio. Noen minutter bom og 2 timer 14 minutter på 14 kilometer er ikke så værst.

torsdag, april 20, 2006

Shopping

Måtte shopp nytt antrekk til bankettbussen nå som jeg meldte meg på tio. Posted by Picasa

lørdag, mars 11, 2006

Beach party

Si at det er littegrann "fear and lothing in las vegas"? Mitt beste forsøk.

samfundetmafiaen

Sånn er det når en er medlem av mafiaen.........
Jeg er kongen av singstar :-D

tirsdag, januar 17, 2006

Stille og rolig

Neida , jeg er ikke død. Jeg har bare ikke brukt kameraet noe særlig i det siste.