Gamlegutta på posten måtte i år sitte under trappa på odag."hvem er det som tramper på min bru" sa trollet
"det er bare lille jeg som skal til hønseburet for å gjøre meg full"
osv osv...............
Espen ble stemt ut av trollet etter kun kort tid. Det ble for mye tafsing under stakken.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar