søndag, november 13, 2005

3.Post old boys

Gamlegutta på posten måtte i år sitte under trappa på odag.

"hvem er det som tramper på min bru" sa trollet
"det er bare lille jeg som skal til hønseburet for å gjøre meg full"

osv osv...............

Espen ble stemt ut av trollet etter kun kort tid. Det ble for mye tafsing under stakken.

Ingen kommentarer: