Jeg har sett at stadig flere av vennene mine går på heftige alpine fjellturer. For å kunne henge med meldte jeg meg på et fjellsportkurs sånn at jeg i hvert fall kan henge med når det skjer noe moro.
Jeg lærte mye om klatring og bre og ble kjent med en del nye mennesker. I tillegg fikk jeg 6 nye 2000-metere. Den ene dagen gikk noen av oss 4/8 av smørstabbtraversen.
Bildet er tatt av Henning Wang på toppen av Veslebjørn
2 kommentarer:
Kanami sang imo blog. Daw spaghetti.
Hei, Rolf!
Godt å se deg igjen (på bilde, riktignok)
Du ser sprek ut, 2150 moh - litt sliten bare, men sprek :-)
Lenge siden sist jeg klatret, og bre har jeg aldri gått på, så du går foran med et godt eksempel.
Hilsen Frode
Legg inn en kommentar