
Fant et bilde fra en post på sjøgrens pauseunderholdning under utdrikkingslaget hans. Han var utstyrt med mobiltelefon og etter en stund fikk jeg en telefon. Han hadde gått rundt og tusla i lysninga i 5 minutter uten å finne den fordømte posten. Har du sett oppover?
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar